• Αρχική
  • Ανακοινώσεις
  • Επιτροπές
    • Επιστημονική Επιτροπή
    • Οργανωτική Επιτροπή
    • Τοπική οργανωτική επιτροπή
  • Θεματικοί άξονες
  • Προδιαγραφές εργασιών
  • Αιτήσεις συμμετοχής
    • Συμμετοχή στην κριτική επιτροπή
    • Αίτηση εισήγησης
    • Εγγραφή για συμμετοχή
    • Εγγραφή συμμετοχής προπτυχιακού φοιτητή
  • Οργάνωση
    • Πρόγραμμα συνεδρίου
    • Καταληκτικές ημερομηνίες
    • Κόστος συμμετοχής
    • Εξόφληση συμμετοχής στο συνέδριο
    • Αποδεικτικό κατάθεσης χρημάτων
    • Λογότυπα
  • Επικοινωνία
Skip to content (Press Enter)
6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Επιστημών μέσω Σύγχρονων Τεχνολογιών«Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και σχολική ζωή: Ποιότητα, δυσλειτουργίες και προοπτικές»

6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Επιστημών μέσω Σύγχρονων Τεχνολογιών

«Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα και σχολική ζωή: Ποιότητα, δυσλειτουργίες και προοπτικές»

  • Αρχική
  • Ανακοινώσεις
  • Επιτροπές
    • Επιστημονική Επιτροπή
    • Οργανωτική Επιτροπή
    • Τοπική οργανωτική επιτροπή
  • Θεματικοί άξονες
  • Προδιαγραφές εργασιών
  • Αιτήσεις συμμετοχής
    • Συμμετοχή στην κριτική επιτροπή
    • Αίτηση εισήγησης
    • Εγγραφή για συμμετοχή
    • Εγγραφή συμμετοχής προπτυχιακού φοιτητή
  • Οργάνωση
    • Πρόγραμμα συνεδρίου
    • Καταληκτικές ημερομηνίες
    • Κόστος συμμετοχής
    • Εξόφληση συμμετοχής στο συνέδριο
    • Αποδεικτικό κατάθεσης χρημάτων
    • Λογότυπα
  • Επικοινωνία

Προδιαγραφές εργασιών

ΑρχικήΠροδιαγραφές εργασιών

Προδιαγραφές περιλήψεων

[Word] Προδιαγραφές περίληψης


Προδιαγραφές άρθρων

[Word] Προδιαγραφές άρθρων

ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ

ΑΓΙΟΣ ΛΟΥΚΑΣ,
ΚΑΒΑΛΑ 65404
ΤΗΛ.: 2510 462 242
email: conf@dst.ihu.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ

Υπό την αιγίδα του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο «Διδακτική των Επιστημών και Σύγχρονες Τεχνολογίες» του Δ.Π.Θ. (https://dst.ihu.gr/)

Λογότυπα

Σελίδες προηγούμενων συνεδρίων:
1ο Συνέδριο 2017
2ο Συνέδριο 2018
3ο Συνέδριο 2022
4ο Συνέδριο 2023
5ο Συνέδριο 2024

Αναζήτηση

Χαρτης Δ.Π.Θ. – Πανεπ. Καβαλας

© Copyright 2025 6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Επιστημών μέσω Σύγχρονων Τεχνολογιών. All Rights Reserved.